
Kundeservice
Kontakt os
Velkommen til at kontakte os! Vi har mange års erfaring med møbler, kvalitet og personligt engagement. Vi gør vores yderste for, at du får en god oplevelse i din kontakt med os. Kontakte os på e-mail, så vender vi tilbage så hurtigt vi kan.
Webshop
Venligst hav dit ordrenummer klar, der starter med et bogstav, for eksempel W2xxxx.
Vi besvarer mails på hverdage mellem kl. 9 og 17 så hurtigt som muligt, dog senest inden for 24 timer.
(Vi er i øjeblikket ikke tilgængelige på telefon.)
Service/reklamation
Hav venligst dit ordre-/fakturanummer klar.
Automatiskt svarsmail vil blive sendt til dig, når vi har modtaget din e-mail.
Læs vores reklamationsguide for at lette en hurtigere håndtering: Reklamationsguide
Svar på de mest almindelige spørgsmål kan findes i vores FAQ.
Butik i Gøteborg
Velkommen til vores butik i Gøteborg, du kan finde os på:
Bangatan 19, 414 63 Gøteborg. Sverige
CVR 10 23 71 22
Tiberg Interiör AB

Ofte stillede spørgsmål
Vi hjælper dig gerne med dine spørgsmål. Du kan kontakte os via e-mail.
Du kan finde alle oplysninger her: Kontakt os →
Vi tilbyder gratis standardfragt på alle ordrer over 3.990 kroner. Standardfragt betyder, at chaufføren leverer produkterne til havegrænsen/din fordør eller så tæt som transportbilen kan komme.
Læs mere under 'Levering'.
Du får en ordrebekræftelse sendt til den e-postadress, du angav ved bestilling. Ordrebekræftelsen er en bekræftelse på din bestilling.
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse inden for en time? Tjek din spammappe, eller kontakt os for at kontrollere dine bestillingsoplysninger.
Ordrebekræftelsen er foreløbig. Du har ikke indgået en købsaftale, før du har fået estimeret leveringstid sendt til dig via e-mail. Dette sker normalt en uge efter bestilling.
Husk at gemme dit ordrenummer. Du bruger det i din kommunikation med os.
Priserne er inklusive 25 % moms. Husk, at de priser, vi viser i oversigten over produkterne, er eksempler. Priserne kan variere mellem varianter.
Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl. Det betyder, at vi forbeholder os retten til, for eksempel, at revidere forkerte oplysninger om pris.
Mange af de produkter, der findes på vores hjemmeside, kan også ses i butikken (men ikke alle!). De produkter, der findes i butikken, er markeret med 'Vises i butik'.
Det er muligt, at der findes flere varianter af et produkt (for eksempel forskellige farver og former på et bord). Vi har normalt kun en variant i butikken. Der findes flere varianter på vores hjemmeside.
Har du spørgsmål om sortimentet? Send en e-mail til os på info@tibergsmobler.dk
Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl vedrørende fakta og prisoplysninger i al kommunikation fra Tibergs Møbler. Dette betyder, at vi forbeholder os retten til for eksempel at revidere mål og prisoplysninger, hvis de ikke stemmer.
Billeder af stoffer og møbler kan variere fra skærm til skærm. Farverne kan blive påvirket af skærmindstillinger (som for eksempel blåt lys), hvilket betyder, at vi ikke kan garantere, at de er korrekte. Billeder kan aldrig gengive virkeligheden.

Produkter
Vi tilbyder stofprøver uden omkostninger. Du kan bestille op til 5 stofprøver.
Følg disse trin for at bestille:
- Klik på "Træf dine valg" under produktet.
- Klik på "Bestil stofprøver" i øverste højre hjørne.
- Vælg stoffer (maksimalt fem).
- Udfyld dine kontaktoplysninger.
- Klik på "Bestil" for at afgive din bestilling. Færdig!

Ønsker du prøver af et stof, som vi ikke viser på hjemmesiden? Kontakt os gerne via e-mail! Venligst angiv navnet på produktet, navnet på stoffet samt dit navn og adresse.
Der er desværre leverandører, der ikke tilbyder prøver. Send dine ønsker til os - så gør vi vores yderste for at fremskaffe prøver til dig.
Vi har flere produkter på lager. Hvis det produkt, du har bestilt, er på lager, sender vi det til dig inden for 1-5 dage. Levering kan tage op til 14 dage (afhængigt af hvor i Danmark du bor).
Du har altid mulighed for at afhente dine produkter på vores lager på vores lager i Sverige (Bangatan 19, Gøteborg). Vent venligst på lagerbekræftelse fra oss, før du kører til lageret.
Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl vedrørende fakta og prisoplysninger i al kommunikation fra Tibergs Møbler. Dette betyder, at vi forbeholder os retten til for eksempel at revidere mål og prisoplysninger, hvis de ikke stemmer.
Vi angiver, hvordan produktet er samlet ved levering i sektionen 'Specifikationer'. Du finder 'Specifikationer' under billedet af produktet.
Umonteret: Produktet er usamlet ved levering. Produktet kræver samling fra bunden.
Delvist monteret: Produktet er delvist samlet ved levering. Produktet kræver nogen samling (for eksempel fastgørelse af ben).
Monteret: Produktet er samlet ved levering.
Billeder af stoffer og møbler kan variere fra skærm til skærm. Farverne kan blive påvirket af skærmindstillinger (som for eksempel blåt lys), hvilket betyder, at vi vi ikke kan garantere, at de er korrekte. Billeder kan aldrig gengive virkeligheden.

Bestilling
Det er ikke altid let at navigere korrekt. Derfor har vi lavet en guide til, hvordan du lægger en bestilling hos os. Har du flere spørgsmål? Du er meget velkommen til at kontakte os!
Webshop | info@tibergsmobler.dk
1. Find det produkt, du er interesseret i. Vær omhyggelig med at gennemføre alle valg under 'Træf dine valg'. Har du valgt træ, stof eller læder?
2. Klik på 'Læg i indkøbskurven'.
3. Klik på indkøbskurven i øverste, højre hjørne for at gå til kassen. Du lægger din bestilling der.
4. Du får et overblik over din bestilling i kassen. Bemærk, at billedet, du ser, ikke altid stemmer overens med de valg, du har foretaget. De valg, du har truffet, er specificeret under 'Se mine valg' under navnet på produktet.
5. Vælg leveringsmetode.
6. Udfyld dine adresseoplysninger. Du fortsætter derefter til betaling via Klarna.
Færdig!
Hvis du støder på problemer, er du velkommen til at maila os på info@tibergsmobler.dk
Butik | Du er hjerteligt velkommen til at besøge vores fysiske butik i Göteborg
Vi samarbejder med Klarna for betaling i webshops-kassen. Her har du adgang til alle Klarnas tjenester for faktura og direkte betaling.
Du kan betale med de mest almindelige bank- og kreditkort i forbindelse med din bestilling (for eksempel Dankort, Visa eller MasterCard). Du skal angive kortnummer, udløbsdato og CVC-kode. Det pålægges inget gebyr ved køb.
Du får en ordrebekræftelse sendt til den e-mailadresse, du angav ved bestilling. Ordrebekræftelsen er en bekræftelse på din bestilling.
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse inden for en time? Tjek din spammappe eller kontakt os for kontrol af dine bestillingsoplysninger.
Ordrebekræftelsen er foreløbig. Du har ikke indgået en købsaftale, før du har fået beregnet leveringstid sendt til dig via e-mail. Dette sker normalt en uge efter bestilling.
Husk at gemme dit ordrenummer. Du bruger det i din kommunikation med os.
Det er ikke altid muligt at ændre en bestilling. Kontakt os venligst, hvis du ønsker at ændre din bestilling – så undersøger vi, om ændringen er mulig at gennemføre.
Det er kun muligt at ændre eller afbestille en bestilling, hvis den ikke allerede er blevet indpakked och sendt fra vores lager. Hvis afbestillingen sker efter at produktet er sendt vil den betragtes som en returnering, og returomkostning vil tilføjes.
Du har altid 14 dages fortrydelsesret på de varer, du har købt i vores webshop. Fortrydelsesretten gælder fra den dato, du har modtaget produkterne. Fortrydelsesretten gælder ikke ved afbestilling af bestilling fra butikken.
Læs mere under 'Returnering & reklamationer'.
Er der opstået problemer med din bestilling? Har du spørgsmål vedrørende din bestilling? Vi hjælper dig. Du er velkommen til at sende en e-mail til info@tibergsmobler.dk
Vi sender en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du angav ved bestilling. Ordrebekræftelsen sammen med kontoudtog udgør din kvittering.
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse inden for en time? Tjek din spammappe eller kontakt os for kontrol af dine bestillingsoplysninger.

Betaling & faktura
Vi samarbejder med Klarnas betalingsløsning. Når du bestiller hos Tibergs Møbler, kan du nemt betale med de betalingsmetoder, som Klarna tilbyder.
Du kan finde mere information og fuldstændige vilkår for Klarnas betalingsmetoder på Klarna.dk https://www.klarna.com/dk
Du kan betale med de mest almindelige bank- og kreditkort i forbindelse med din bestilling (for eksempel Dankort, Visa eller MasterCard). Du skal angive kortnummer, udløbsdato og CVC-kode. Det pålægges inget gebyr ved køb.
I samarbejde med Klarna kan vi tilbyde:
-Kort (Visa & Mastercard)
-MobilePay
-Køb nu. Betal senere (fakturakøb), modtag dine varer først. Betal indenfor 30 dage
-Konto, delbetal i din egen takt (fakturakøb)
Ved køb af lagervarer aktiveres/trækkes din betaling, når varen sendes afsted.
Ved køb af bestillingsvarer og valg af kortbetaling aktiveres din betaling på bestillingstidspunktet.
Ved køb af bestillingsvarer og valg af Klarna faktura aktiveres din faktura, når varen sendes afsted.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) på bestillingstidspunktet, hvis varen er en bestillingsvare.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Vi tager ikke kortgebyrer.
I samarbejde med Klarna kan vi tilbyde:
- Kort (Visa & Mastercard)
- MobilePay
- Køb nu. Betal senere (fakturakøb), modtag dine varer først. Betal indenfor 30 dage
- Konto, delbetal i din egen takt

Levering
Standardfragt betyder, at chaufføren leverer produkterne til hoveddør/kansten eller så tæt som transportbilen kan komme.
Mindre møbler, som kan transporteres nemt, vil normalt blive leveret til et PostNord/DHL- udleverigssted i nærheden af dig. Dette gør det bekvemt for dig at afhente dine varer, når det passer dig bedst. (maks. vægt 20 kilogram)
Vi tilbyder gratis standardfragt på alle ordrer over 3.990 kroner. (Værdi 490 SEK. Bemærk venligst, at returforsendelse ikke er baseret på denne værdi. Læs mere under 'Hvad koster en retur?') Fragtprisen varierer, hvis ordren er under 3.990 kroner. Fragtprisen er 490 kroner for større varer og 49 kroner for varer, der sendes til udleveringssteder. Din eventuelle fragtomkostning vises i kassen inden køb.
Ved levering til øer uden broforbindelse skal du som kunde sørge for, at leveringen bliver modtaget på en adresse på fastlandet. Du skal derefter selv arrangere videre transport til øen.
Til øer med regelmæssig bilfærgetrafik sker fragten i henhold til de vilkår, der gælder for produktet.
Vi forbeholder os ret til afvigelser. Har du spørgsmål om leveringsmuligheder? Du er velkommen til at kontakte os.
Du får en foreløbig leveringsdato sendt til den e-mailadresse, du brugte ved bestilling (inden for en uge fra datoen, du bestilte dine produkter).
Datoen angiver den uge, vi forventer, at du bliver adviseret om levering.
Tænk på at kontrollere fremkommelighed. Sørg for, at vejen frem til leveringsadressen er fremkommelig. Dette gælder især i vintermånederne. Vejen skal være fri for is.
Ved levering, vis venligst legitimation. Budet viser begge legitimationsbeviser.
Vi informerer dig så hurtigt som muligt, hvis der opstår forsinkelser eller afvigelser i din levering.
Vi forbeholder os retten til at fraskrive os ethvert erstatningskrav vedrørende leveringsforsinkelser til kunden.
Det er muligt at ændre leveringsadressen. For at ændre leveringsadressen skal ordren være betalt. Ændringen skal foretages, før din ordre afsendes fra os. Når vi har bestilt fragt af din vare, er det ikke længere muligt at ændre adressen.
Du vil blive opkrævet omkostningerne for fragt af omlevering (samt et administrativt gebyr på 200 kroner), hvis ordren er forladt vores lager, før ændringen er foretaget.
Kontakt os, hvis du ønsker hjælp med indbæring. På visse steder kan vi bestille denne tjeneste for 795 kroner.
Vi angiver en foreløbig leveringstid under hvert produkt. Leveringstider er et estimat og gælder tiden fra, at vi har modtaget og registreret din bestilling, indtil bestillingen har forladt vores lager.
Lagervarer: Vi har mange produkter på lager. Vi sender det produkt, du har bestilt, inden for 1-3 dage, hvis det er på lager. Leveringen kan tage op til 14 dage (afhængigt af, hvor i landet du bor).
Bestillingsvarer: Bestillingsvarer har normalt en leveringstid på 4-8 uger (fra fabrik). Leveringstiden varierer afhængigt af produktet.
Har du bestilt produkter med forskellige leveringstider? Produkterne sendes på samme tid.
Vi sender produkterne med DHL och PostNord, de adviserer dig om tidspunktet for levering via SMS. Passer den foreslåede tid ikke? Du kan ændre tiden til en tid, der passer dig bedre.
Mindre møbler, som kan transporteres nemt, vil normalt blive leveret til et Postnord udleverigssted i nærheden af dig. Dette gør det bekvemt for dig at afhente dine varer, når det passer dig bedst. (maks. vægt 20 kilogram)
Produkterne sendes til den agent, der ligger nærmest din adresse. Når produkterne er kommet til agenten, får du besked via SMS. Pakken kan afhentes på de tidspunkter, agenten tilbyder.
Ombudslevering | Vi opkræver dig omkostningerne ved returnering (cirka 49 kr + 150 kr kroner) hvis:
- Du ikke henter din pakke
- Du angiver forkerte leveringsoplysninger
Hjemmelevering | Vi opkræver dig omkostningerne ved retur eller genlevering samt et administrativt gebyr på 150 kroner, hvis:
- Du misser aftalt tid for levering
- Du nægter at modtage leveringen
- Du angiver forkerte leveringsoplysninger
- Husk, at fragtfirmaer ikke opbevarer varer i længere perioder.

Returnering & Reklamation
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@tibergsmobler.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Læs mere på linkene nedenfor.
Du kan annullere ordren (gælder kun varer på lager), hvis den ikke allerede er pakket eller afsendt. Annulleringen betragtes som en returnering, hvis den sker efter, at produktet er afsendt. Returomkostninger pålægges.
Læs mere under 'Hvad koster en retur?'.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Tibergs møbler, Bangatan 19, 414 63 Gøteborg, Sverige.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Ved en reklamation bedes du altid sende en mail til info@tibergsmobler.dk. Du vil herefter få information og hjælp til, hvordan du skal returnere din vare.
Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i form af reparationer frem for at ombytte.
Har du opdaget en fejl på dit produkt? Vi hjælper dig! Kontakt os:
E-mail: info@tibergsmobler.dk
Vær venlig at:
- Vedlæg dit ordrenummer
- Vedlæg en detaljeret beskrivelse af hvordan og hvornår du opdagede fejlen
- Vedlæg et oversigtsbillede af produktet
- Vedlæg et nærbillede af skaden eller fejlen
- Vedlæg et billede af emballagen
- Vedlæg et billede af etiketten fra leverandøren eller produktionsstemplet. Du kan ofte finde dette på undersiden eller bagsiden af møblet for at se produktionsnummer og varenummer (Dette gælder ikke for polstrede møbler)
Vi har oprettet en guide til reklamation: Reklamationsguide. Du finder information om, hvordan du reklamerer for en vare, samt den information vi anmoder om, i guiden.
Vi vil gerne have, at du er så detaljeret som muligt i beskrivelsen af din sag, da dette gør det lettere at behandle den.
Vi vender tilbage til dig inden for 3-10 dage efter at have modtaget din anmeldelse.
Slitage, forkert håndtering eller misligholdelse er ikke en gyldig grund til reklamation. Dette gælder for eksempel revner i massivt træ på grund af manglende oliebehandling. Husk, at træ er et levende materiale. Farve- og strukturændringer er derfor almindelige.
Bemærk, at stof- og bejdsfarver, der vises på hjemmesiden, kan variere fra virkeligheden med hensyn til nuance. Dette ligger derfor ikke til grund for reklamation. Er du usikker på farve eller bejdse? Kontakt os i butikken, så hjælper vi dig gerne med farveprøver (hvis muligt).
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@tibergsmobler.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.220 kr. og højst 100.000 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Dog ikke eventuelle fragtomkostninger, som du har betalt. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Mangler der noget i din levering? Kontakt os via e-mail på info@tibergsmobler.dk, så hjælper vi dig videre.
Det returnerede produkt bør være i emballagen, du modtog det i. Ved returnering uden emballage foretages der et værdifradrag. Produktet skal være i samme gode stand ved returnering som ved modtagelse. Kan du af en eller anden grund ikke returnere produktet i uændret stand? Kontakt os straks på info@tibergsmobler.dk
Vi forbeholder os retten til at foretage et fradrag i refusionen ved værdiforringelse af produktet. Dette gælder for eksempel, hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi. Værdiforringelsen trækkes fra returbeløbet.
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@tibergsmobler.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
1. Anmeld returneringen
Du anmelder returneringen ved at kontakte vores kundeservice via e-mail på info@tibergsmobler.dk. Vær venlig at angive ordrenummer og navnet på produktet, du ønsker at returnere. Du skal anmelde returneringen inden for 14 dage efter, at du har modtaget produktet.
Udfyld eller vedhæft vores standardfortrydelsesformular, som du kan hente her (pdf)
Vi sender returdokumenter for DHL via e-mail, så du selv kan printe dem ud. Har du ikke adgang til en printer? Vi kan sende fragtetiketten via post. Det er også muligt at returnere bestillingen i vores butik i Göteborg. Kontakt os venligst for mere information.
2. Send produktet tilbage
Når du har anmeldt din returnering og modtaget din fragtetiket, skal du sende produktet tilbage til os. Du som kunde står for returfragten. Returneringen skal være os i hænde inden for 14 dage fra, at du har anmeldt din returnering.
Fastgør returlabelen synligt på pakken (oven på den gamle label). Book en afhentning af din forsendelse gennem DHL, eller aflever pakken (hvis det er en mindre pakke) hos et DHL-udleveringssted.
Du som kunde er ansvarlig for, at produktet er tilstrækkeligt emballeret for at returneringen ikke bliver beskadiget eller beskidt under transporten. Læs mere under ”Hvilken stand skal returneringen være i?”.
3. Sæt fakturaen på pause
Rapporter din returnering til Klarna for at sætte din faktura på pause. Du rapporterer returneringen ved at logge ind på klarna.dk (eller i appen). Klik på "Rapporter returnering" efterfulgt af "Jeg har returneret mine varer".
Du bliver refunderet, efter returneringen er blevet godkendt. Refusionen tager cirka 3-5 arbejdsdage, dog højst 14 dage.
Er produktet blevet beskadiget under transporten? Du bedes anmelde transportskader til os inden for tre dage efter, at du har modtaget produktet. Gem gerne emballagen, da det gør det lettere at anmelde en transportskade hos transportøren. Ved eventuelle transportskader bedes du kontakte os på info@tibergsmobler.dk.
Bemærker du ved modtagelsen af varen, at din pakke er beskadiget, så bed venligst chaufføren om at notere det på sine fragtpapirer – det letter vores håndtering.
Kontakt os for at oprette en henvendelse, så hjælper vi dig videre:
E-mail: info@tibergsmobler.dk
Vi sender et automatisk svar til dig, når vi har modtaget din e-mail.
Vær venlig at:
- Vedhæfte dit ordrenummer
- Vedhæfte en detaljeret beskrivelse af, hvordan og hvornår du opdagede fejlen
- Vedhæfte et oversigtsbillede af produktet
- Vedhæfte et nærbillede af skaden eller fejlen
- Vedhæfte et billede af emballagen
- Vedhæfte et billede af etiketten fra leverandør eller produktionsstempel. Du kan ofte finde denne på undersiden eller bagsiden af møblet for at se produktionsnummer og artikelnummer (Dette gælder ikke for polstrede møbler)
Vi vil gerne have, at du er så detaljeret som muligt i beskrivelsen af din sag, da dette letter sagsbehandlingen.
Vi vender tilbage til dig inden for 3-10 dage efter, at vi har modtaget din anmeldelse.
Du som kunde står selv for returneringsomkostningerne.
Vi debiterer 49 kr for mindre forsendelser, der kan returneres via fragtombud (DHL Servicepoint).
Ved større produkter, der kræver afhentning, skal fragten ske via vores fragtfirma. Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 3000 kroner.
Du kan også returnere din bestilling i vores butik i Göteborg. Kontakt os venligst for mere information.
Persondatapolitik
Persondatapolitik
Hos Tibergs Møbler har vi altid været optaget af din personlige integritet. Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg, når du afgiver dine oplysninger til os. Vi har opdateret vores medlemsbetingelser og etableret en ny persondatapolitik i overensstemmelse med den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR). GDPR gælder fra den 25. maj 2018.
Du kan læse vores persondatapolitik her. Læs om:
- De oplysninger, vi gemmer
- Hvordan vi bruger gemte oplysninger, når du besøger vores hjemmeside
- Hvordan vi bruger lagrede oplysninger i forbindelse med, at du køber vores produkter eller tjenester