Kundeservice

Kontakt os

Velkommen til at kontakte os! Vi har mange års erfaring med møbler, kvalitet og personligt engagement. Vi gør vores yderste for, at du får en god oplevelse i din kontakt med os. Kontakte os på e-mail, så vender vi tilbage så hurtigt vi kan.

Webshop

Mail info@tibergsmobler.dk

Venligst hav dit ordrenummer klar, der starter med et bogstav, for eksempel W2xxxx.

Service/reklamation

Mail info@tibergsmobler.dk

Hav venligst dit ordre-/fakturanummer klar.

Automatiskt svarsmail vil blive sendt til dig, når vi har modtaget din e-mail.

Læs vores reklamationsguide for at lette en hurtigere håndtering: Reklamationsguide

Svar på de mest almindelige spørgsmål kan findes i vores FAQ.

Ofte stillede spørgsmål

Vi hjælper dig gerne med dine spørgsmål. Du kan kontakte os via e-mail.
Du kan finde alle oplysninger her: Kontakt os →
 

Vi tilbyder gratis standardfragt på alle ordrer over 3.990 kroner. Standardfragt betyder, at chaufføren leverer produkterne til havegrænsen/din fordør eller så tæt som transportbilen kan komme.

Læs mere under 'Levering'
 

Du får en ordrebekræftelse sendt til den e-postadress, du angav ved bestilling. Ordrebekræftelsen er en bekræftelse på din bestilling.

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse inden for en time? Tjek din spammappe, eller kontakt os for at kontrollere dine bestillingsoplysninger.

Ordrebekræftelsen er foreløbig. Du har ikke indgået en købsaftale, før du har fået estimeret leveringstid sendt til dig via e-mail. Dette sker normalt en uge efter bestilling.

Husk at gemme dit ordrenummer. Du bruger det i din kommunikation med os.

Priserne er inklusive 25 % moms. Husk, at de priser, vi viser i oversigten over produkterne, er eksempler. Priserne kan variere mellem varianter.

Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl. Det betyder, at vi forbeholder os retten til, for eksempel, at revidere forkerte oplysninger om pris.

Mange af de produkter, der findes på vores hjemmeside, kan også ses i butikken (men ikke alle!). De produkter, der findes i butikken, er markeret med 'Vises i butik'.

Det er muligt, at der findes flere varianter af et produkt (for eksempel forskellige farver og former på et bord). Vi har normalt kun en variant i butikken. Der findes flere varianter på vores hjemmeside.
Har du spørgsmål om sortimentet? Send en e-mail til os på info@tibergsmobler.dk
 

Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl vedrørende fakta og prisoplysninger i al kommunikation fra Tibergs Møbler. Dette betyder, at vi forbeholder os retten til for eksempel at revidere mål og prisoplysninger, hvis de ikke stemmer.

Billeder af stoffer og møbler kan variere fra skærm til skærm. Farverne kan blive påvirket af skærmindstillinger (som for eksempel blåt lys), hvilket betyder, at vi ikke kan garantere, at de er korrekte. Billeder kan aldrig gengive virkeligheden.

Produkter

Vi tilbyder stofprøver uden omkostninger. Du kan bestille op til 5 stofprøver.

Følg disse trin for at bestille:

  1. Klik på "Træf dine valg" under produktet.
  2. Klik på "Bestil stofprøver" i øverste højre hjørne.
  3. Vælg stoffer (maksimalt fem).
  4. Udfyld dine kontaktoplysninger.
  5. Klik på "Bestil" for at afgive din bestilling. Færdig!



Ønsker du prøver af et stof, som vi ikke viser på hjemmesiden? Kontakt os gerne via e-mail! Venligst angiv navnet på produktet, navnet på stoffet samt dit navn og adresse.

Der er desværre leverandører, der ikke tilbyder prøver. Send dine ønsker til os - så gør vi vores yderste for at fremskaffe prøver til dig.
 

Vi har flere produkter på lager. Hvis det produkt, du har bestilt, er på lager, sender vi det til dig inden for 1-5 dage. Levering kan tage op til 14 dage (afhængigt af hvor i Danmark du bor).

Du har altid mulighed for at afhente dine produkter på vores lager på vores lager i Sverige (Bangatan 19, Gøteborg). Vent venligst på lagerbekræftelse fra oss, før du kører til lageret.

Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl vedrørende fakta og prisoplysninger i al kommunikation fra Tibergs Møbler. Dette betyder, at vi forbeholder os retten til for eksempel at revidere mål og prisoplysninger, hvis de ikke stemmer.

Vi angiver, hvordan produktet er samlet ved levering i sektionen 'Specifikationer'. Du finder 'Specifikationer' under billedet af produktet.

Umonteret: Produktet er usamlet ved levering. Produktet kræver samling fra bunden.

Delvist monteret: Produktet er delvist samlet ved levering. Produktet kræver nogen samling (for eksempel fastgørelse af ben).

Monteret: Produktet er samlet ved levering.

Billeder af stoffer og møbler kan variere fra skærm til skærm. Farverne kan blive påvirket af skærmindstillinger (som for eksempel blåt lys), hvilket betyder, at vi vi ikke kan garantere, at de er korrekte. Billeder kan aldrig gengive virkeligheden.

Bestilling

Det er ikke altid let at navigere korrekt. Derfor har vi lavet en guide til, hvordan du lægger en bestilling hos os. Har du flere spørgsmål? Du er meget velkommen til at kontakte os!


Webshop | info@tibergsmobler.dk

1.    Find det produkt, du er interesseret i. Vær omhyggelig med at gennemføre alle valg under 'Træf dine valg'. Har du valgt træ, stof eller læder?

2.    Klik på 'Læg i indkøbskurven'.

3.    Klik på indkøbskurven i øverste, højre hjørne for at gå til kassen. Du lægger din bestilling der.

4.    Du får et overblik over din bestilling i kassen. Bemærk, at billedet, du ser, ikke altid stemmer overens med de valg, du har foretaget. De valg, du har truffet, er specificeret under 'Se mine valg' under navnet på produktet.

5.    Vælg leveringsmetode.

6.    Udfyld dine adresseoplysninger. Du fortsætter derefter til betaling via Klarna.

Færdig!

Hvis du støder på problemer, er du velkommen til at maila os på info@tibergsmobler.dk


Butik | Du er hjerteligt velkommen til at besøge vores fysiske butik i Göteborg
 

Vi samarbejder med Klarna for betaling i webshops-kassen. Her har du adgang til alle Klarnas tjenester for faktura og direkte betaling.

Du kan betale med de mest almindelige bank- og kreditkort i forbindelse med din bestilling (for eksempel Dankort, Visa eller MasterCard). Du skal angive kortnummer, udløbsdato og CVC-kode. Det pålægges inget gebyr ved køb.

Du får en ordrebekræftelse sendt til den e-mailadresse, du angav ved bestilling. Ordrebekræftelsen er en bekræftelse på din bestilling.

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse inden for en time? Tjek din spammappe eller kontakt os for kontrol af dine bestillingsoplysninger.

Ordrebekræftelsen er foreløbig. Du har ikke indgået en købsaftale, før du har fået beregnet leveringstid sendt til dig via e-mail. Dette sker normalt en uge efter bestilling.

Husk at gemme dit ordrenummer. Du bruger det i din kommunikation med os.
 

Det er ikke altid muligt at ændre en bestilling. Kontakt os venligst, hvis du ønsker at ændre din bestilling – så undersøger vi, om ændringen er mulig at gennemføre.

Det er kun muligt at ændre eller afbestille en bestilling, hvis den ikke allerede er blevet indpakked och sendt fra vores lager. Hvis afbestillingen sker efter at produktet er sendt vil den betragtes som en returnering, og returomkostning vil tilføjes.

Du har altid 14 dages fortrydelsesret på de varer, du har købt i vores webshop. Fortrydelsesretten gælder fra den dato, du har modtaget produkterne. Fortrydelsesretten gælder ikke ved afbestilling af bestilling fra butikken.

Læs mere under 'Returnering & reklamationer'.

Er der opstået problemer med din bestilling? Har du spørgsmål vedrørende din bestilling? Vi hjælper dig. Du er velkommen til at sende en e-mail til info@tibergsmobler.dk

Vi sender en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du angav ved bestilling. Ordrebekræftelsen sammen med kontoudtog udgør din kvittering.

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse inden for en time? Tjek din spammappe eller kontakt os for kontrol af dine bestillingsoplysninger.
 

Betaling & faktura

Vi samarbejder med Klarna for betaling i webshops-kassen. Her har du adgang til alle Klarnas tjenester for faktura og direkte betaling.

Du kan betale med de mest almindelige bank- og kreditkort i forbindelse med din bestilling (for eksempel Dankort, Visa eller MasterCard). Du skal angive kortnummer, udløbsdato og CVC-kode. Det pålægges inget gebyr ved køb.

Levering

Standardfragt betyder, at chaufføren leverer produkterne til havegrænsen/din fordør eller så tæt som transportbilen kan komme.

Mindre møbler, som kan transporteres nemt, vil normalt blive leveret til et PostNord udleverigssted i nærheden af dig. Dette gør det bekvemt for dig at afhente dine varer, når det passer dig bedst. (maks. vægt 20 kilogram)

Vi tilbyder gratis standardfragt på alle ordrer over 3.990 kroner. Fragtprisen varierer, hvis ordren er under 3.990 kroner. Fragtprisen er enten 49 eller 490 kroner, afhængigt af produktets volumen.

Ved levering til øer uden broforbindelse skal du som kunde sørge for, at leveringen bliver modtaget på en adresse på fastlandet. Du skal derefter selv arrangere videre transport til øen.

Til øer med regelmæssig bilfærgetrafik sker fragten i henhold til de vilkår, der gælder for produktet.

Vi forbeholder os ret til afvigelser. Har du spørgsmål om leveringsmuligheder? Du er velkommen til at kontakte os.

Du får en foreløbig leveringsdato sendt til den e-mailadresse, du brugte ved bestilling (inden for en uge fra datoen, du bestilte dine produkter).

Datoen angiver den uge, vi forventer, at du bliver adviseret om levering.
 

Tænk på at kontrollere fremkommelighed. Sørg for, at vejen frem til leveringsadressen er fremkommelig. Dette gælder især i vintermånederne. Vejen skal være fri for is.
 

Ved levering, vis venligst legitimation. Budet viser begge legitimationsbeviser.

Vi informerer dig så hurtigt som muligt, hvis der opstår forsinkelser eller afvigelser i din levering.

Vi forbeholder os retten til at fraskrive os ethvert erstatningskrav vedrørende leveringsforsinkelser til kunden.
 

Det er muligt at ændre leveringsadressen. For at ændre leveringsadressen skal ordren være betalt. Ændringen skal ske, inden du har booket levering.

Du vil blive opkrævet omkostningerne for fragt af omlevering (samt et administrativt gebyr på 200 kroner), hvis ordren er forladt vores lager, før ændringen er foretaget.

Vi angiver en foreløbig leveringstid under hvert produkt. Leveringstider er et estimat og gælder tiden fra, at vi har modtaget og registreret din bestilling, indtil bestillingen har forladt vores lager.

Lagervarer | Vi har mange produkter på lager. Vi sender det produkt, du har bestilt, inden for 1-5 dage, hvis det er på lager. Leveringen kan tage op til 14 dage (afhængigt af, hvor i landet du bor).


Bestillingsvarer | Bestillingsvarer har normalt en leveringstid på 4-8 uger (fra fabrik). Leveringstiden varierer afhængigt af produktet.


Har du bestilt produkter med forskellige leveringstider? Produkterne sendes på samme tid.

Vi sender produkterne med LGT Logistics, som lejlighedsvis leverer produkterne ved hjælp af lokale firmaer. Det lokale firma adviserer dig om tidspunktet for levering via SMS. Passer den foreslåede tid ikke? Du kan ændre tiden til en tid, der passer dig bedre. Leveringen sker på hverdage mellem 09:00-17:00.

Mindre møbler, som kan transporteres nemt, vil normalt blive leveret til et Postnord udleverigssted i nærheden af dig. Dette gør det bekvemt for dig at afhente dine varer, når det passer dig bedst. (maks. vægt 20 kilogram)

Produkterne sendes til den agent, der ligger nærmest din adresse. Når produkterne er kommet til agenten, får du besked via SMS. Pakken kan afhentes på de tidspunkter, agenten tilbyder.

Ombudslevering | Vi opkræver dig omkostningerne ved returnering (cirka 49 kr + 150 kr kroner) hvis:

  • Du ikke henter din pakke
  • Du angiver forkerte leveringsoplysninger
     

Hjemmelevering | Vi opkræver dig omkostningerne ved retur eller genlevering samt et administrativt gebyr på 150 kroner, hvis:

  • Du misser aftalt tid for levering
  • Du nægter at modtage leveringen
  • Du angiver forkerte leveringsoplysninger
  • Husk, at fragtfirmaer ikke opbevarer varer i længere perioder.
     

Returnering & Reklamation

Du kan annullere ordren, hvis den ikke allerede er pakket eller afsendt. Annulleringen betragtes som en returnering, hvis den sker efter, at produktet er afsendt. Returomkostninger pålægges.

Læs mere under 'Hvad koster en retur?'.
 

Har du opdaget en fejl på dit produkt? Vi hjælper dig! Kontakt os:
E-mail: info@tibergsmobler.dk

Vær venlig at:

  • Vedlæg dit ordrenummer
  • Vedlæg en detaljeret beskrivelse af hvordan og hvornår du opdagede fejlen
  • Vedlæg et oversigtsbillede af produktet
  • Vedlæg et nærbillede af skaden eller fejlen
  • Vedlæg et billede af emballagen
  • Vedlæg et billede af etiketten fra leverandøren eller produktionsstemplet. Du kan ofte finde dette på undersiden eller bagsiden af møblet for at se produktionsnummer og varenummer (Dette gælder ikke for polstrede møbler)

 

Vi har oprettet en guide til reklamation: Reklamationsguide. Du finder information om, hvordan du reklamerer for en vare, samt den information vi anmoder om, i guiden.

Vi vil gerne have, at du er så detaljeret som muligt i beskrivelsen af din sag, da dette gør det lettere at behandle den.

Vi vender tilbage til dig inden for 3-10 dage efter at have modtaget din anmeldelse.

Slitage, forkert håndtering eller misligholdelse er ikke en gyldig grund til reklamation. Dette gælder for eksempel revner i massivt træ på grund af manglende oliebehandling. Husk, at træ er et levende materiale. Farve- og strukturændringer er derfor almindelige.

Bemærk, at stof- og bejdsfarver, der vises på hjemmesiden, kan variere fra virkeligheden med hensyn til nuance. Dette ligger derfor ikke til grund for reklamation. Er du usikker på farve eller bejdse? Kontakt os i butikken, så hjælper vi dig gerne med farveprøver (hvis muligt).
 

Du vil blive refunderet for de returnerede produkter (minus eventuelle returfragtomkostninger) efter din retur er blevet godkendt.

Refusionen tager cirka 3-5 arbejdsdage, dog højst 14 dage.

Mangler der noget i din levering? Kontakt os via e-mail på info@tibergsmobler.dk, så hjælper vi dig videre.

Det returnerede produkt bør være i emballagen, du modtog det i. Produktet skal være i samme gode stand ved returnering som ved modtagelse. Kan du af en eller anden grund ikke returnere produktet i uændret stand? Kontakt os straks på info@tibergsmobler.dk

Vi forbeholder os retten til at foretage et fradrag i refusionen ved værdiforringelse af produktet. Dette gælder for eksempel, hvis produktets stand er forringet så meget, at det ikke kan sælges til normalpris. Værdiforringelsen trækkes fra returbeløbet.
 

Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dato, hvor du har modtaget din ordre (i henhold til lov om fjernaftaler og aftaler uden for fast forretningssted). Fortrydelsesretten gælder lagervarer.

Der er tidspunkter, hvor fortrydelsesretten ikke gælder:

  • Fortrydelsesretten gælder ikke for produkter, der er specialfremstillet efter dine ønsker eller på anden måde givet et tydeligt personligt præg. Kontakt os, hvis du føler dig usikker på, hvad der gælder for netop din ordre.
     
  • Fortrydelsesretten gælder ikke for erhvervskunder
     
  • Fortrydelsesretten gælder ikke sengetilbehør (for eksempel sengemadrasser, sengetøj, madrasbetræk og lignende) af hygiejniske årsager.

1.    Anmeld returneringen
Du anmelder returneringen ved at kontakte vores kundeservice via e-mail på info@tibergsmobler.dk. Vær venlig at angive ordrenummer og navnet på produktet, du ønsker at returnere. Du skal anmelde returneringen inden for 14 dage efter, at du har modtaget produktet.

Vi sender returdokumenter for DHL Servicepoint via e-mail, så du selv kan printe dem ud. Har du ikke adgang til en printer? Vi kan sende fragtetiketten via post. Det er også muligt at returnere bestillingen i vores butik i Göteborg eller via et valgfrit fragtfirma. Kontakt os venligst for mere information.

Du behøver ingen returdokumenter, hvis returneringen skal afhentes hos dig.

2.    Send produktet tilbage
Når du har anmeldt din returnering og modtaget din fragtetiket, skal du sende produktet tilbage til os. Du som kunde står for returfragten. Returneringen skal være os i hænde inden for 14 dage fra, at du har anmeldt din returnering.

Fastgør returetiketten synligt på pakken (over den gamle etiket). Aflever returneringen hos et valgfrit DHL-udleveringssted eller i vores butik i Göteborg.

Du som kunde er ansvarlig for, at produktet er tilstrækkeligt emballeret for at returneringen ikke bliver beskadiget eller beskidt under transporten. Læs mere under ”Hvilken stand skal returneringen være i?”.

3.    Sæt fakturaen på pause
Rapporter din returnering til Klarna for at sætte din faktura på pause. Du rapporterer returneringen ved at logge ind på klarna.dk (eller i appen). Klik på "Rapporter returnering" efterfulgt af "Jeg har returneret mine varer".

Du bliver refunderet, efter returneringen er blevet godkendt. Refusionen tager cirka 3-5 arbejdsdage, dog højst 14 dage.

Er produktet blevet beskadiget under transporten? Du skal anmelde transportskader til transportfirmaet direkte, når du modtager produktet. Vi anbefaler derfor, at du undersøger produktet nøje, når du modtager det. Sørg for, at skaderne bliver noteret på fragtbrevet eller håndscanneren.

Du skal anmelde transportskader til os inden for tre dage efter, at du har modtaget produktet. Vi afviser anmeldelser, der kommer til os efter 14 dage. Det er vigtigt, at du gemmer emballagen, så vi kan inspicere det, når vi undersøger sagen.
 

Kontakt os for at oprette en henvendelse, så hjælper vi dig videre:
E-mail: info@tibergsmobler.dk
Vi sender et automatisk svar til dig, når vi har modtaget din e-mail.

Vær venlig at:

  • Vedhæfte dit ordrenummer
  • Vedhæfte en detaljeret beskrivelse af, hvordan og hvornår du opdagede fejlen
  • Vedhæfte et oversigtsbillede af produktet
  • Vedhæfte et nærbillede af skaden eller fejlen
  • Vedhæfte et billede af emballagen
  • Vedhæfte et billede af etiketten fra leverandør eller produktionsstempel. Du kan ofte finde denne på undersiden eller bagsiden af møblet for at se produktionsnummer og artikelnummer (Dette gælder ikke for polstrede møbler)

Vi vil gerne have, at du er så detaljeret som muligt i beskrivelsen af din sag, da dette letter sagsbehandlingen.

Vi vender tilbage til dig inden for 3-10 dage efter, at vi har modtaget din anmeldelse.
 

Du som kunde står selv for returneringsomkostningerne.

Vi debiterer 49 kr for mindre forsendelser, der kan returneres via fragtombud (DHL Servicepoint).

Ved større produkter, der kræver afhentning, skal fragten ske via vores fragtfirma. Prisen afhænger af produktets størrelse.

Du kan også returnere din bestilling i vores butik i Göteborg. Kontakt os venligst for mere information.

Du kan annullere ordren, hvis den ikke allerede er pakket eller afsendt. Annulleringen betragtes som en returnering, hvis den sker efter, at produktet er afsendt. Returomkostninger pålægges.

Læs mere under 'Hvad koster en retur?'.
 

Har du opdaget en fejl på dit produkt? Vi hjælper dig! Kontakt os:
E-mail: info@tibergsmobler.dk

Vær venlig at:

  • Vedlæg dit ordrenummer
  • Vedlæg en detaljeret beskrivelse af hvordan og hvornår du opdagede fejlen
  • Vedlæg et oversigtsbillede af produktet
  • Vedlæg et nærbillede af skaden eller fejlen
  • Vedlæg et billede af emballagen
  • Vedlæg et billede af etiketten fra leverandøren eller produktionsstemplet. Du kan ofte finde dette på undersiden eller bagsiden af møblet for at se produktionsnummer og varenummer (Dette gælder ikke for polstrede møbler)

 

Vi har oprettet en guide til reklamation: Reklamationsguide. Du finder information om, hvordan du reklamerer for en vare, samt den information vi anmoder om, i guiden.

Vi vil gerne have, at du er så detaljeret som muligt i beskrivelsen af din sag, da dette gør det lettere at behandle den.

Vi vender tilbage til dig inden for 3-10 dage efter at have modtaget din anmeldelse.

Slitage, forkert håndtering eller misligholdelse er ikke en gyldig grund til reklamation. Dette gælder for eksempel revner i massivt træ på grund af manglende oliebehandling. Husk, at træ er et levende materiale. Farve- og strukturændringer er derfor almindelige.

Bemærk, at stof- og bejdsfarver, der vises på hjemmesiden, kan variere fra virkeligheden med hensyn til nuance. Dette ligger derfor ikke til grund for reklamation. Er du usikker på farve eller bejdse? Kontakt os i butikken, så hjælper vi dig gerne med farveprøver (hvis muligt).
 

Du vil blive refunderet for de returnerede produkter (minus eventuelle returfragtomkostninger) efter din retur er blevet godkendt.

Refusionen tager cirka 3-5 arbejdsdage, dog højst 14 dage.

Mangler der noget i din levering? Kontakt os via e-mail på info@tibergsmobler.dk, så hjælper vi dig videre.

Det returnerede produkt bør være i emballagen, du modtog det i. Produktet skal være i samme gode stand ved returnering som ved modtagelse. Kan du af en eller anden grund ikke returnere produktet i uændret stand? Kontakt os straks på info@tibergsmobler.dk

Vi forbeholder os retten til at foretage et fradrag i refusionen ved værdiforringelse af produktet. Dette gælder for eksempel, hvis produktets stand er forringet så meget, at det ikke kan sælges til normalpris. Værdiforringelsen trækkes fra returbeløbet.
 

Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dato, hvor du har modtaget din ordre (i henhold til lov om fjernaftaler og aftaler uden for fast forretningssted). Fortrydelsesretten gælder lagervarer.

Der er tidspunkter, hvor fortrydelsesretten ikke gælder:

  • Fortrydelsesretten gælder ikke for produkter, der er specialfremstillet efter dine ønsker eller på anden måde givet et tydeligt personligt præg. Kontakt os, hvis du føler dig usikker på, hvad der gælder for netop din ordre.
     
  • Fortrydelsesretten gælder ikke for erhvervskunder
     
  • Fortrydelsesretten gælder ikke sengetilbehør (for eksempel sengemadrasser, sengetøj, madrasbetræk og lignende) af hygiejniske årsager.

1.    Anmeld returneringen
Du anmelder returneringen ved at kontakte vores kundeservice via e-mail på info@tibergsmobler.dk. Vær venlig at angive ordrenummer og navnet på produktet, du ønsker at returnere. Du skal anmelde returneringen inden for 14 dage efter, at du har modtaget produktet.

Vi sender returdokumenter for DHL Servicepoint via e-mail, så du selv kan printe dem ud. Har du ikke adgang til en printer? Vi kan sende fragtetiketten via post. Det er også muligt at returnere bestillingen i vores butik i Göteborg eller via et valgfrit fragtfirma. Kontakt os venligst for mere information.

Du behøver ingen returdokumenter, hvis returneringen skal afhentes hos dig.

2.    Send produktet tilbage
Når du har anmeldt din returnering og modtaget din fragtetiket, skal du sende produktet tilbage til os. Du som kunde står for returfragten. Returneringen skal være os i hænde inden for 14 dage fra, at du har anmeldt din returnering.

Fastgør returetiketten synligt på pakken (over den gamle etiket). Aflever returneringen hos et valgfrit DHL-udleveringssted eller i vores butik i Göteborg.

Du som kunde er ansvarlig for, at produktet er tilstrækkeligt emballeret for at returneringen ikke bliver beskadiget eller beskidt under transporten. Læs mere under ”Hvilken stand skal returneringen være i?”.

3.    Sæt fakturaen på pause
Rapporter din returnering til Klarna for at sætte din faktura på pause. Du rapporterer returneringen ved at logge ind på klarna.dk (eller i appen). Klik på "Rapporter returnering" efterfulgt af "Jeg har returneret mine varer".

Du bliver refunderet, efter returneringen er blevet godkendt. Refusionen tager cirka 3-5 arbejdsdage, dog højst 14 dage.

Er produktet blevet beskadiget under transporten? Du skal anmelde transportskader til transportfirmaet direkte, når du modtager produktet. Vi anbefaler derfor, at du undersøger produktet nøje, når du modtager det. Sørg for, at skaderne bliver noteret på fragtbrevet eller håndscanneren.

Du skal anmelde transportskader til os inden for tre dage efter, at du har modtaget produktet. Vi afviser anmeldelser, der kommer til os efter 14 dage. Det er vigtigt, at du gemmer emballagen, så vi kan inspicere det, når vi undersøger sagen.
 

Kontakt os for at oprette en henvendelse, så hjælper vi dig videre:
E-mail: info@tibergsmobler.dk
Vi sender et automatisk svar til dig, når vi har modtaget din e-mail.

Vær venlig at:

  • Vedhæfte dit ordrenummer
  • Vedhæfte en detaljeret beskrivelse af, hvordan og hvornår du opdagede fejlen
  • Vedhæfte et oversigtsbillede af produktet
  • Vedhæfte et nærbillede af skaden eller fejlen
  • Vedhæfte et billede af emballagen
  • Vedhæfte et billede af etiketten fra leverandør eller produktionsstempel. Du kan ofte finde denne på undersiden eller bagsiden af møblet for at se produktionsnummer og artikelnummer (Dette gælder ikke for polstrede møbler)

Vi vil gerne have, at du er så detaljeret som muligt i beskrivelsen af din sag, da dette letter sagsbehandlingen.

Vi vender tilbage til dig inden for 3-10 dage efter, at vi har modtaget din anmeldelse.
 

Du som kunde står selv for returneringsomkostningerne.

Vi debiterer 49 kr for mindre forsendelser, der kan returneres via fragtombud (DHL Servicepoint).

Ved større produkter, der kræver afhentning, skal fragten ske via vores fragtfirma. Prisen afhænger af produktets størrelse.

Du kan også returnere din bestilling i vores butik i Göteborg. Kontakt os venligst for mere information.

Persondatapolitik

Persondatapolitik

Hos Tibergs Møbler har vi altid været optaget af din personlige integritet. Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg, når du afgiver dine oplysninger til os. Vi har opdateret vores medlemsbetingelser og etableret en ny persondatapolitik i overensstemmelse med den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR). GDPR gælder fra den 25. maj 2018.

Du kan læse vores persondatapolitik her. Læs om: 

  • De oplysninger, vi gemmer
  • Hvordan vi bruger gemte oplysninger, når du besøger vores hjemmeside
  • Hvordan vi bruger lagrede oplysninger i forbindelse med, at du køber vores produkter eller tjenester